Bewustwording

Veilig omgaan met persoons gegevens

85% van alle datalekken en hacks op scholen ontstaat door een menselijke fout. Privacy op School helpt u deze fouten te voorkomen. Dat doen we met het creëren van bewustwording en gedragsverandering bij het werken met persoonsgegevens.

“En toen stuurde
ik het hele adressenbestand
naar een verkeerd adres”

Bewustwording

Speciaal voor onderwijsondersteunend personeel, leraren en de schoolleiding hebben we een divers pakket met bewustwordingsdiensten en -activiteiten opgezet. Bepaal zelf welke diensten het beste op jullie trainings- en bewustwordingsbehoefte aansluit. Door de diverse diensten aan te vinken en de aantallen in te vullen, kunt u zelf al een vrijblijvende offerte samenstellen, die zowel met u als met ons wordt gedeeld. Wij nemen daarna spoedig contact met u op om een en ander nader te verkennen en door te spreken.

Opleidingen Privacy Professional

Bent u Privacy Professional in het onderwijs en op zoek naar een opleiding? Wij bieden opleidingen voor zowel de startende als de ervaren professional. Onze opleidingen zijn praktisch en geven u handige hulpmiddelen die direct toepasbaar zijn binnen uw organisatie! Wij helpen u in uw ontwikkeling als Privacy Professional!